Am auzit cu totii de exoticul “Thai Massage”. Masajul Traditional Thailandez este o combinatie între presopunctură, întinderi și răsuciri de membre (asemantoare posturilor de yoga), si “surprinzator” acest masaj se face imbracat, in haine lejere.
Masajul tradițional thailandez denumit ,,Nuad” în limba thailandeză își are originea în India, de unde a ajuns în Asia de Sud-Est. Masajul thailandez este una dintre cele mai apreciate terapii atunci când vorbim despre masaj. Istoria de peste 2500 de ani construitîă în jurul tehnicii asiatice de masaj conturează foarte bine beneficiile.

Tehnicile de masaj thailandez se remarcă prin câteva particularitați:

  • Ușor dureros, dar relaxarea de după este neprețuită. O condiție esențială a masajului este aplicarea tehnicilor de presopunctură asupra întregului organism.
  • Nu se folosesc creme sau uleiuri. În astfel de ședințe de masaj, pacientul trebuie să poarte îmbrăcăminte lejeră, care să-i permită mobilitate și facilitarea maneverlor specifice.
  • Diferit de masajul clasic. Într-o ședință de masaj thai se aplică asupra corpului pacientului exerciții de extensie și tragere, care se numesc Hatha-yoga, pusă în practică sau Yoga fizică aplicată. Chiropractica sau fizioterapia este mult mai apropiată de masajul thailandez, decât masajul clasic, chiar dacă baza teoretică râmâne structura anatomică a corpului.

Durata optimă pentru un masaj complet este de până la două ore. În masajul thailandez există sute de exerciții și fiecare maseur își are stilul său propriu personal, aplică diferite variante și o ordine diferită. Maseurul alege exercițiile și ordinea lor în funcție de nevoile pacientului, de starea de sănătate sau flexibilitate. Nu există limită de vârstă pentru pacienți, în cazul masajului thaiandez, care este curativ și plăcut atât pentru bărbați cât și pentru femei.

Care sunt avantajele masajului thailandez?

Beneficiile aduse de masaj sunt numeroase: elibereaza blocajele din fluxul energetic, revigoreaza sistemul nervos, elibereaza durerile si tensiunile musculare, creste abilitatea de a asimila nutritiile prin stimularea organelor, intareste si intinereste corpul, imbunatateste circulatia sangelui si limfei, creste flexibilitatea corpului si mintii.